Kärleksförklaring

Jag är ju endel med min minste brorson, denna ljuvliga lille krylltott :)
I förgår skulle han sova hos mig, ja det har fortfarande inte blivit nåt nattis i kommunen men är iaf på gång nu,
Jag älskar att ha honom hos mig, som den barnkära människan jag är stortrivs jag med barn så jag har absolut inget emot det.
Vi satt vid bordet och Melwin satt i mitt knä, mamma frågade honom om han var farmors gosse men fick till svar att nej, han var Malins gosse. Hon frågade igen och fick samma svar och så att "jag älskar Malin"...Vad fint och blödig som jag är började jag nästan "böla" <3
Han är i en sån härlig ålder nu då pratet verkligen kommit, munnen går i ett och alltid är det nåt kul man får höra.
Sånt här värmer verkligen, såklart!
Ja, att umgås med barn ger mig som vanligt hemskt mycket.
Jag hoppas att jag nån gång kommer så långt så jag får jobba med detta.
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Så söt! Visst är det härligt att höra sånt där! Kramisar

2012-10-09 @ 11:38:56
URL: http://teresedenrara.blogg.se
Postat av: Linda

Du är så gullig med din brorson <3 Tur han har dig!
Jadu, äppelpaj har vi gjort rätt mkt på jobbet..haha negerbollar e gott men lite "fattigt" kanske :p Gjorde du på oboy igår?:)

2012-10-09 @ 17:34:44
URL: http://vimsmaja.blogg.se
Postat av: Maritha

Låter verkligen supermysigt; det är sådant som förgyller vardagen!

2012-10-09 @ 18:41:24
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0