Fel ände av sängen

Imorse när min klocka ringde förstod jag inte varför jag inte nådde den, har alltid telefonen nära tll hands så det går snabbt att stänga av larmet.
Jag låg ju i fel ände! Vaknade nere i fotändan...haha hur lyckas jag?
Jag har drömt hemskt mycket inatt så har väl snurrat rätt bra skulle jag tro.
Var helt borta när klockan ringde så sitter nu med en stor mugg kaffe för att vakna till ordentligt.
Dax för en ny dag på kursen ju, trevligt.
Jag missade gårdagen då jag låg i migrän hela dagen lång. Det är nog dax för mig att boka tid hos min "häxa", migränen som kommer ofta är ett tecken och så kan hon kanske lindra mitt öra lite. Sen jag avbröt Antibiotikan har det inte blivit bra så jag har jätteont i det.
Ha en bra dag på er! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vår alldeles egna pippi långstrump ;) Det är läskigt
När man e sådär borta, ibland när jag vaknar på natten
O det är helt mörkt i rummet, hittar inte lampknappen, vet inte var jag är, famlar i torkade blommor o på tavlor ;) ja då är
Det kämpigt! Så vaknar jag till lite o känner mig skit dum!;)
Jag vill se din nya frippa!:) tror du passar riktigt bra i lugg!
Jobbigt med ditt öra igen :( Gå till häxan så det kanske blir lite bättre iaf. Kramar

2012-10-17 @ 22:21:40
URL: http://Vimsmajan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0