Tomteverkstad

I förmiddags kom Melissa och hennes lille Zeb till mig. Gud vad den lille knodden växer snabbt :)
Vi har sen spenderat hela dagen lång tillsammans, timmarna bara flyger iväg när vi kommer ihop och trevligt har vi.
Det har varit fika, mängder av kaffe, glögg och julkortspyssel. Melissa har bestämt sig för att skaffa sig ett "kreativa jag" så det där med pyssel var hennes förslag. Jag står gärna till tjänst :P
Vi satt med hela bordet fullt av grejer, drack glögg och mamma satt vid ett annat bord och höll på med sina dörrkransar, ja rena tomteverkstaden och vet ni? Melissa frågade om vi skulle ta en pysseldate till innan jul, då är detta en människa som knappt pysslat sen vi gick i skolan för alla år sen, ja inte så värst kreativ med andra ord, så kul när hon trivdes och gillade det :P
 
Jag har varit igång sen kl sex imorse så rätt slut nu. Blir soffhäng vid teven resten av kvällen.
Sov rätt dåligt inatt, har drömt en massa och så har både mitt öra och tand bråkat med mig. Får nog ringa läkaren imorgon för mitt öra blir bara sämre och sämre. Har ju ständigt ont i det där och då har det ändå gått ett år sen jag fick borrelian i det. Funkar ju inte så bra och trumhinnan läker ju aldrig vilket innebär att det lättare blir inflammerat. Men vad man ska göra åt det hela vet jag då inte, drygt att gå med det på detta viset vet jag iaf att det är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0