Massage

Idag fick vi massage. På den skolan där vi går är det lite olika utbildningar och friskvård är en av dem, där endel då inriktar sig på massage.
Det var de här som masserade oss, vi kunde välja mellan rygg eller ansikte och jag valde ansikte. Då jag ofta har mycket huvudvärk tänkte jag detta kunde vara skönt och det var det absolut. Super duper skönt! :)
Vi fick reda på att man kan boka in sig där sen när vi slutat med, 100 kr för 35 min, ska då jag göra då och då. Billigt och som sagt skönt så visst kan de sin sak redan.
Och som jag trodde så försvann en hel del av min huvudvärk.
Så det var ett bra sätt att börja dagen på för jag hade min tid redan efter frukosten.
Sen flöt dagen vidare och lika trevlig som alltid.
Tänk att det redan är näst sista veckan, som jag kommer sakna allt där och alla fina människor.
Men har helt klart fått nya kompisar som jag kommer fortsätta att umgås med.
 
Imorgon ska jag och ett par till laga mat till resten av gruppen. När vi var sjuka en dag så ordnade de andra detta som en överaskning och nu ska vi bjuda igen.
Skolan står för både maten och kök så det ska göras där, trevligt och att en av dem i min grupp är kock gör ju såklart inget alls :P
Det blir biffar på lökbädd, hasselbackspotatis, gräddsås med gorgonzolaost i.
Och äppelpaj, smulpaj. till efterätt. Den ska jag stå för, mina pajer är jag lite känd för så får hoppas de går hem lika mycket imorgon då då :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så mysigt det låter ! Förstår att du trivs i gruppen.
Har du träffat handledaren o pratat om nån fortsättning, o vad?
Skönt med massage! Kan ju va värt o betala för o slippa
Huvudvärk, eller åtminstonde ha mindre.
Haha ang mitt inlägg så håller jag med, såg lite konstigt ut.
Jag skrev det inatt o var skittrött o less på ungen!
Näe hon somnar runt 19 men sen vaknar hon mellan 23-01 och bara grinar o gnäller och säger att hon ska gå upp.
I ungefär 11/2 timme !
Så därför säger jag godnatt nu ;)

2012-11-06 @ 21:54:41
URL: http://Vimsmajan.blogg.se
Postat av: Terese

Åh så skönt med massage! Vad händer sedan när du slutar?

Kram på dig

2012-11-07 @ 10:50:04
URL: http://teresedenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0