Utflykt

Igår var det dax för en liten utflykt på kursen. Vi åkte till Mörrumsån, ligger ett par mil härifrån, ett fint ställe jag varit på förr.
Vi strosade runt ån, hade lite gåtor...bara njöt i solskenet. Och sen åkte vi till Golfkrogen där för att äta middag, dagens och buffé som vi då blev bjudna på. Var jätte trevligt och härligt att göra nåt så ihop allihopa :)

Jag trivs verkligen bra där inne och ser fram emot varje dag där!
Idag har vi varit lediga, alla onsdagar är vi det.
Jag har ägnat dagen åt att fixa lite Mors dagspresenter, köpte också mig ett par sandaler, grymt snygga :P
Och så var det hem och grejja i trädgården, köpte ju oxå sommarblommor som jag sen planterat så min veranda är hemskt fin nu.

Ja, det rullar på med andra ord och kan man annat än va glad och må bra nu, sommarvärme ute ju! :) Me loooove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0