Möblerat om eller slagits!?

Igår började jag på en storstädning och insåg att det oxå var dax att möblera om. Det sistnämda kräver endel här då jag har så många prydnadssaker. Men jag drog iaf igång och genast blev det total kaos, grejer precis överallt, ja det blir ju liksom bara så.
Sen gick jag lös på min bokhylla och där är det överfullt av böcker. Stod och skulle ta ner några men så gled handen och jag ser bara en trave komma emot mig, tänker genast att jag lär rädda mina brillor så vad gör jag? Jo, vänder näsan till....Smart, nja kan diskuteras!
Satan i gatan vad ont det gjorde! Tårarna kom och blodet likaså, trodde nästan att jag faktiskt knäckte benet och den enorma svullnaden som kom direkt sen då. Illröd och skållhet blev den oxå genast.
Såg till att trycka på en iskall handuk som jag sen låg med inatt för var rädd för att den annars skulle se ännu värre ut idag. Bävade också för hurvida den skulle va blå men det slapp jag iaf. Dock är den illröd än idag och större än vanligt, ja skållhet också. Jag som brukar få höra att näsan min är som en isbit :P
Ont gör det och öm är den, kan nästan tro jag varit och fått mig en snyting haha.

Jag har sen hållt på att greja det mesta av dagen för tid tar det här alltså. Men faktum är ju ändå att jag faktiskt bara älskar att ha skitmånga saker :)
Skulle sen flytta min micro här nyss och vad gör jag då? Jo, drar upp knogarna i väggen...Så nu ser det ännu mer ut som om jag varit och slagits :P

Nu ger jag dock upp för idag och det är inte så värst mycket kvar nu.
Imorgon börjar ju allvaret så klockan ringer kl 6, lika bra att hålla kväller nu då känner jag.
Ska bli super duper skoj imorgon!
Har längtat länge efter att få komma ut på nåt så jag hoppas bara oxå att det nu får flyta på bra så jag orkar med det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0