Lite lätt vilsen

Jamen visst blir man lite vilsen när det är helg mitt i veckan såhär, känns ju lätt som om det vore måndag idag så veckan lär väl gå snabbt skulle jag tro :)
Jag hade en himla trevlig valborg, grillning med massa fina, brasa och allt som hör till Valborg :)
Och sen igår när jag skulle hem igen fick jag lite oväntat sällskap då jag tog min lille pluttefis med mig hem, barnvakt till idag med andra ord. Lika mysigt som alltid att ha Melwin hos sig!
Är ju som att ha en liten kamin jämte sig på natten, jisses vad han svettas ungen. :P
Han brukar nuförtiden vakna redan vid halvsex tiden men idag somnade han om igen och sov till sju så sovmorgon.

Strålande solsken idag så nu ska vi ta och gå ut lite tänkte jag. Traska till lekparken en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0