"Gymmat"

Bor man i hus finns det då jämt att göra och jag vill ju såklart hjälpa till så mycket jag orkar och kan.
Pappa håller på att fixa en ny damm så stenar bärs hit o dit, igår tog jag upp alla stenar jag hade intill mitt verandagolv då det skulle bli nytt gräs där.
Jag påbörjade också igår en utkrattning av all jord där gräset ska komma.
Idag har jag sedan skyfflat jord och fortsatt att kratta och burit på gräsrullar så rena träningen för min arma kropp :P
Det blir hemskt fint här ute! Och skönt väder är det ju så ska inte klaga :)

Vi har också mycket motion på kursen så borde ju kunna tappa några kilon nu.
Ja, snart har jag avverkat ännu en vecka där, vad tiden går fort! Är verkligen super duper glad för jag kom med där då det enbart är positivt.

Nu ska jag ta och ramla i säng, har inatt sällskap av min goa Pluttefis och han lär väl vakna tidigt imorgon så lika bra att sova nu.
Natti på er!


Kommentarer
Postat av: Terese

Kul att vara med och göra det lite fint i trädgården. Önskar jag hade pengar så jag kunde få göra ordning lite, men nu har jag knappt råd med blommor.



Vad kul att det är bra på kursen!



Hoppas du också får en fin helg. Angående Niklas, så hade han återigen bihåleinflammation :-( Men nu hoppas jag förkylningarna håller sig borta under sommaren!



Kram

2012-05-25 @ 11:31:14
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0