Första veckan avklarad

Ja, första veckan på Valjeviken gick då snabbt men så var den ju också ovanligt kort.
Jag trivs himla bra där och det är många trevliga människor där.
Kursen är på 22 veckor och är en sk självhjälpskurs till ett friskare liv. Många som går där har varit sjukskrivna länge, antingen för fysiska besvär eller psykiska så där finns lite av varje.
Dagarna ska sen efterhand byggas på med praktik och så. Bra koncept helt klart!

Jag har sen ovanpå en bra vecka också haft en bra helg. Igår var det dax för den stora årliga loppisen i mina gamla hemtrakter, jag var där och inte nog med att jag gjorde en hel del fynd, träffade många kända sen förr att prata med :) Trevligt!

Sen var det bara till att hem för att svira om för att sen åka iväg på grillgalejj hos Maria. Var jättegott och supertrevligt, slank t.o.m ner ett X antal groggar...Evigheter sen sist så det satt fint! Är nog nämre ett år sen jag drack nåt så på tiden!

Idag blir det att "måsla" lite här hemma och solen skiner så min veranda ska städas, kanske fixa lite nya blommor där för har tröttnat på mina Penseér nu, dock är de fortfarande fina så får väl gräva ner dem här nånstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0