Back in buisness

Idag är det våran lediga dag och tur det då jag på så vis fick en extra dag att samla krafter på.
Jag mår helt okej nu men är fortfarande rätt trött. Jobbigt med såna här smällar och det tar ju på krafterna trots man är van.
Behandlingen hos min häxa har gett bra resultat så imorgon är det dax för nya tag på kursen, har saknat det de här dagarna så skönt att få komma igång igen.

Idag har jag t.o.m orkat göra endel och även blivit rastlös, ett friskhetstecken på mig det :P
Jag har lackat den där ängeln/älvan jag fick av Christian för länge sen, nu är den äntligen målad och klar.



Det är alltså en sparbössa oxå, inget jag hade i min ängelsamling sen innan :)



Slänger också upp en skylt jag gjorde till min lillasyster för lite sen :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Så fina saker! :-)

2012-06-03 @ 09:24:33
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0