Dojjor

Jag har varit i Kristianstad och handlat idag, jag och Christian åkte i förmiddags och var hemma först flera timmar senare, då mer död än levande men iaf.
Jag följde främst med som sällskap och smakråd då han skulle handla kavaj o grejjer men självklart blev det endel för mig oxå.
Två par skor bl.a. Ett par typ gympadojjor och ett par sommarskor. Dojjor det bara stod mitt namn på, ja jag vet att jag är förutsägbar men vadå, älskar ju rosa :)
Så nu har jag skor hela våren och sommaren, vi köpte ju tre par då även Christian köpte ett par så det ena paret fick jag alltså gratis. Bra deal!


Ja, dagen gick fort och var bra. Vi var oxå på "Burger King" och åt, det enda stället jag vet som har glutenfritt hamburgarebröd, var evigheter sen jag var där sist så trevligt att passa på liksom.

Sen när vi kom hem var jag som sagt helt slut, märks att jag inte fått sova nåt idag. Var ju oxå uppe tidigt med min pluttefis så inatt borde jag sova gott trots tabl förändringarna som jag känner av en hel del.
Jag fick ta en Tradolan idag men slapp den igårkväll och fick ändå sova hyfsat.
Iaf så sa läkaren att det tar lite tid innan de här nya börjar hjälpa bra, ska oxå öka upp dosen men först om två veckor så därför får jag nog räkna med att behöva ta Tradolan än, iaf till viss del.

Nu ska jag se "Revenge" och sen blir det då sängen för min del.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ditt namn står skrivet på dessa skor ;) fina !

2012-04-06 @ 01:14:00
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0