Äntligen!!!!

Inatt så sätter sig Martina, Jimmy, Jack och Colin i bilen och beger sig hemåt hit. Gud vad jag längtar efter dem!
De ska sen vara här i tio dagar så gissa att jag bara ska njuta, sitta och gossa med lille Colin, leka med Jack och bara vara :)
Colin är två mån snart och vi har inte sett honom mer än på kort så ska bli underbart, och övriga där i familjen har jag inte träffat sen i somras så det är verkligen på tiden.
Jag har scrappat ett album till Colin och blev precis klar så det var på håret eller så :P
Och så har jag köpt lite annat smått o gått åt honom, ska imorgon oxå fixa nåt åt Jack så inte han känner sig bortglömd.
Ja, nu är det bara att vänta in dem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0