Studiebesök

Idag började jag dagen hos den KO som hela tiden hjälpt mig med alla papper till ARN, tvisten mellan mig och min tröge optiker fortsätter med andra ord och än är inte sista ordet sagt där.
Hans svar på min anmälan var ju bara bullshit rätt genom!

Sen var det ett studiebesök som stod på dagens schema inne på kursen. Så vi tog tåget till Karlshamn där vi var på kursen "Socialt företagande", det var trevligt.
Detta är en kurs på 16 veckor som vi efter sommarlovet kan välja ist för praktik om det är så. Dock lutar det nog åt en praktikplats för min del.
Jag har kommit på det ultimata stället, lekterapin på barnavd på sjukan där jag typ bodde i min ungdom.
Det har ju i hela mitt liv alltid varit barn som varit mitt arbetsmål och sen jag blev sjuk har jag tänkt mer på barn med särskilda behov, sjuka barn.
Ja, vi får se!

Efter besöket där gick vi sen för att äta på restaurang, gott och trevligt det också.
Så jag har haft en bra dag :)

Och vet ni nåt kul?
Min storasyster med familj kommer hem lite tidigare än bestämt fick jag idag reda på, längtar!
Och så ska jag följa med dem hem sen, åker efter midsommar. Gud vad kul det ska bli!
Förhoppningsvis ska jag oxå få in en träff med Linda och Terese innan jag ger mig hemåt igen.


Kommentarer
Postat av: Terese

Låer ju verkligen som en perfekt praktikplats åt dig, försök att få där tycker jag! Hur länge kommer praktiken vara?



Ja det vore så kul om vi fick till en träff när du ändå är på väg uppöver :-)



Kram

2012-06-11 @ 09:32:22
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad roligt att kursen du läser verkar vara så givande :) Du skulle absolut passa att jobba med barn med extra behov,så en praktikplats där vore ju kanon bra ! Håller tummEN

Kramar

2012-06-15 @ 21:40:20
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0