Student!

Idag är jag ledig ifrån Valjeviken, ska nu på morgonen iväg för att ta prover, kolla mitt HB och järnet. Jag hoppas det hållt sig stabilt så jag inte behöver en ny omgång av de där järninjektionerna.
Och i em ska jag på utspark, Marias kille Anton tar studenten idag :)
Ett stort GRATTIS till dej Anton!
Jag hoppas det fina vädret håller i sig idag för inget kul för alla studenter annars, nja, inte för oss andra heller förstås.
Jag ska satsa på att va barbent i klänning idag, är det sommar så är det ju :P

Nu får jag kanske ta och ta av mig pyjamasen :)
Ha en bra dag på er och särskilt du då Anton!



Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas proverna ser bra ut och hoppas också att vädret håller i sig!



Ha en fin dag!



Kram

2012-06-14 @ 09:38:09
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur såg proverna ut?

2012-06-15 @ 21:34:38
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0