Myyys och sista veckan

Jag bara myser dagarna långa nu, pojkarna har blivit så stora och Jack blir bara längre och längre, Martina sa att han nästan växer ur sina kläder fortare än vad Colin gör :)
Det är så härligt med huset fullt och ljudet av barnben och jag stortrivs såklart!
Jag berättade för Jack igår att jag idag kommer vara borta det mesta av dagen då jag ska till skolan och då säger han, "Åh nej" men som vi kunde konstatera så har vi ju nåt att längta efter, när jag kommer hem :)
Ja, det är sista veckan på kursen nu och en kort sån då vi ju slutar på torsdag, sen är det sommarlov i fem veckor. Vart har de här sex veckorna tagit vägen? Inte klokt vad tiden går!

Jack och jag ska på onsdag ta en favorit i repris då vi ska ta bussen till min "tant Anita", han hälsar gärna på henne igen då hon var en mycket trevlig tant som gav honom massa kakor och godis sa han :P
Annars tar vi mest bara dagarna som dom kommer, då vi träffas så sällan behöver man liksom inte ha dagarna fulla av aktiviteter för tiden går ju så snabbt ändå.
Nu sover huset och jag ska snart traska till bussen.
Ha en bra dag på er!


Kommentarer
Postat av: Terese

Så mysigt! :-)



Stor kram

2012-06-19 @ 22:04:03
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0