Två sköna veckor!

Ja, igår kom jag hem igen.
Jag har haft det riktigt skönt och trevligt.
Vistelsen hos Martina m familj innebar flytt som ni vet, mys med pojkarna och bara umgänge med varandra.
Alltid lika härligt att vara där och alltid lika jobbigt att sen åka därifrån. Men i år hade jag då lagt upp det som så att jag skulle till Örebro. Så det kändes lättare på nåt vis.
Jag hade en toppendag där med Linda, Terese o deras familjer. Vi var först i Svampen och fikade, sen åkte vi till Barnens ö, en jättepark där det fanns lite av varje. Mycket aktiviteter för barnen, mysiga ställen att bara vara på, tog en liten båttur till Wadköping där det verkligen var gemytligt och fint. Vi satt där och åt middag, strosade runt lite och bara njöt.
Sen skulle då oxå vi skiljas, jobbigt det också då vi träffas alltför sällan.
Sen åkte jag vidare hem till Kristian, även vi ses väldigt sällan så lika kul det då.
Jag var sen hos honom till igår och vi har haft en fin helg, strosat i Örebro, en stad som är helt okänd för mig så kul att se lite. Jag träffade endel av hans familj då vi var där på middag i fredags trevligt :)
Och i lördags traskade vi en bra bit, längs en himla fin promenadslinga längs en å och sen kom vi fram till Naturens hus, supermysigt ställe där vi åt middag.
Och igår var det alltså dax att åka hem på riktigt.
En tågresa på åtta timmar som i sin tur blev nio då det strulade, såklart. Så fick åka ersättningsbuss ifrån Hässleholm och var hemma i sta´n vid tiotiden, totalt slut då.
Jobbigt att sitta sådär länge så gissa att jag slocknade gott i min säng igårkväll sen då.
Ja, det där som man brukar säg stämmer ju faktiskt, borta bra men hemma bäst :)
 
Tack till alla er som förgyllde min tillvaro de här veckorna, saknar er redan!
Har typ under hela dagen försökt slänga upp lite bilder här men det bara strular så de kommer förhoppningsvis imorgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Jättemysigt att få träffa dig, men det gick allt för fort. Nästa gång får vi se till att träffas längre än så :-)

Skönt att du nu är hemma och välbehållen.

Kram på dig!

2012-07-10 @ 12:36:22
URL: http://teresedenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0