Mysig dag

Imorse åkte jag, Helen och Maria till stán en sväng, ja alltså staden som ligger i Skåne, Kristianstad är ju stán för mig :)
Vi gick och strosade i lugn och ro, riktigt trevligt att ta en sån dag.
Jag hittade faktiskt inte så jättemycket dock, en tröja, lite småplock och så kläder till min kompis nyfödda gosse.
Vi var och käkade lite lunch och sen åkte vi hemåt igen då Helen skulle till bm. Medans hon var där gick jag och Maria och fikade och sen tog vi lite affärer till.
Så vi höll dagen ut kan man säga och jag har haft super duper trevligt!
Nu är jag dock helt slut som artist.
Så kvällen blir lugn, laddar för morgondagen nu då den bjuder på festival, "Östersjö festivalen" i Karlshamn drar igång nu så ska dit imorgon. Då ska vi (ja, alltså jag, mina föräldrar, Maria o Anton) hem till Carola. Lena och Rolfs barn, de där goa släktingarna jag brukar skriva om. Jag har inte träffat Carola så värst mycket och aldrig varit hemma hos henne så det ska bli skoj. Lena och Rolf ska oxå dit och sen ska vi då göra stán osäker tillsammans :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0