Hopplösa öra

Ja som jag skrivit om här innan så tog mitt dåliga öra stryk av alla tunnlar tåget passerade när jag reste hem för en vecka sen. Detta har sen bara blivit värre och idag när jag ändå pratade med min dr så talade jag om detta. Jag fick en tid på vc i eftermiddags och det är inflammerat igen då då, trumhinnan är fortfarande helt söndrig och det i sin tur gör att hela örat blir nedsatt och då lätt inflammerat.
Om en trumhinna blir för ärrad så finns det inga garantier för att den blir helt hel igen och med tanke på hur länge sen min sprack ser det rätt illa ut talade läkaren om idag.
Nu ska jag då börja med de där dropparna igen och så avvaktar vi med antibiotika för hade dem satt in det idag hade jag inte kunnat komma igång med järninjektionerna på ca tre veckor vilket är för länge.
För det får bli såna igen och så fort som möjligt då min järnbrist är stor och bara sjunker, trots allt jag stoppar i mig som ska vara berikat med järn´och all Blutsaft jag dricker. Överdoserar ju t.o.m den där sörjan men inte hjälper det.
Så därför jag är så trött hela tiden, jag orkar knappt vara vaken en hel dag vilket är rätt illa för mig.
Jag blir bara så trött och less på det här för örat har ju spökat hur länge som helst nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0