Scrappdax

Ja, mina dagar rullar på men dem är då rysligt långa. Jag har fortfarande jätteont, äter full dos av starka värktabl, kan inte sova särskilt bra. Nu måste jag ju ligga med benet uppallrat och sen då på rygg, nåt jag aldrug gör annars för det är vanligtvis sidan som gäller för mig. Därför blir detta avigt och kan aldrig ligga längre än till fem-sextiden.
Men kan dock sova lite i småsnuttar på dagen sen.
Jag har äntligen haft lite ork och lust till att scrappa lite, dax för de årliga julkorten ju :) Så det sitter jag med idag, lite sådär till o från för måste sträcka mig emellanåt.
Och så har jag ju turen att ha fina människor bakom mig, såna som vet att jag håller på att bli tokig av att inte kunna vara ute, gå och göra nåt så därför kommer de hem och håller mig sällskap. 
Så visst funkar det men hela min kropp börja ta stryk nu, har ondare i mitt högra ben för nu belastas det ju för mycket och det är ju också just högran som är dålig sen innan, händerna och armarna tycker inte om kryckorna och den ständiga sömnbristen ger mig mer huvudvärk. Jag längtar också hemskt efter få lite frisk luft, det är en stor bristvara nu. Får ju lite när jag går emellan husen här men då det är snö här blir det också halt så går inte nåt i onödan för risken att ramla finns ju.
Gör jag det går säkert knät ur led igen då det fortfarande är under den "kritiska" tiden.
Men jag får gilla läget och konstatera att det finns dem som har det värre så egentligen ska jag då inte gnälla.
Nu får dte bli ett julkort till och lite kaffe tror jag bestämt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0