Ont

Min fot läker på, sakta men säkert. Jag kan inte gå än på den så får fortfarande stå ut med kryckorna.
I söndags hade jag ondare i benet, är ju högerfoten vilket vill säga att det är det redan dåliga benet som är extra utsatt nu då då. Mitt knä värkte, mina händer likaså så igår stannade jag hemma från skolan för att försöka få en snabb tid hos min "häxa". Vilket jag också fick så jag var där igår, mina värden hade gått upp endel sen förra gången medan andra hade sjunkit så det var lite av varje.
Hon behandlade just min fot rätt rejält, tror jag hade fem nålar i bara den. Och så fick jag lite nålar för det andra också.
Och som vanligt blev jag helt slutkörd efteråt, somnade i bilen på vägen hem t.o.m.
Och igårkväll fick jag sen sådär grymt ont som jag får ibland efter hennes behandlingar. Jobbigt! :S
Det tar hårt på ens krafter även om jag nu är rätt van. Så jag har varit hemma idag oxå, sovit en hel del vilket jag nog var i behov av för sömnen har de sista nätterna varit usel.
Så bortsett från tröttheten mår jag idag rätt okej iaf.
Ledig imorgon men som på torsdag ska jag nog orka hänga med i skolan igen :)
Jag skulle ta det lugnt med foten sa Ingrid och inte belasta den så värst mycket än, hon trodde det var därför mitt ben bårkade mer i helgen för att jag börjat belasta den för fort. Får ge det tid och mer tålamod med andra ord.
Nåt som jag också får ge tålamod är min mage för den klarar fortfarande inte av gluten, jaja bara att gilla läget.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Att det ska behöva bli så långdraget för dig :S
Tur du har din häxa iaf..även om du reagerar starkt på det ibland. Hoppas du kan gå till skolan imorrn.
Själv var jag där idag, nu börjar det dra igång på allvar !! Har ett uppsats att skriva tills på onsdag,som ska va skrivet på ett visst sätt kan man lugnt säga! Två kapitel o läsa i omvårdnadsboken + göra frågorna till...bli godkänd i ergonomi(samma som demens)
Vojne vojne , men det är roligt, huvudsaken det! Roligt o intressant.
Det gick bra för Felicia i skolan, de hade haft en tyst minut för tjejen i skolan <3 Kram

2012-08-22 @ 21:23:57
URL: http://vimsmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0