Klantigt värre!

Mitt ben har sen ett par dagar bråkat endel med mig, den vanliga värken som gjort sig extra påmind. Igår haltade jag rätt så rejält vilket jag gör när värken blir värre.
Men jag klarade av dagen på kursen och sen igårkväll skulle jag vattna mina blommor vilket jag oxå fixade, bara det att jag inte observerade att jag spillde lite vatten på golvet.
När jag sen lite senare gick där så slog jag dit, halkade på vattnet och föll handlöst. Eftersom jag redan då halatde så kunde jag inte hitta min balans, brukar ha bra sån annars.
Jag vred till min högra (alltså den som redan är dålig) fot och fick genast jätteont i den, den blev varm och svullnade endel.
Har haft jätteont hela natten, kl halv tre hade jag fortfarande inte somnat inatt, tack gode gud för att jag är en läslus säger jag då bara.
Var sen uppe igen vid halv sju så min sömn är lätträknad.
Jag fick ge med mig och ringa skolan för att sjukanmäla mig. Den är nämligen likadan idag och nog ännu mera svullen och gå kan jag knappt, kan knappt sätta ner foten. Gör så ont!
Jag har väl antagligen stukat den skulle jag tro.
 
Jag ringde min "häxa" och fick en akuttid där idag så ska dit halv tolv, hon kan säkert lindra det hela endel.
Ja, jag hoppas det iaf och hon brukar ju hjälpa mig så det ska nog bli bra igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0