Bebisgos

Igår var jag ledig ifrån Valjeviken så tog tåget till min kompis Melissa där jag sen var hela dagen lång. Hon fick för tre veckor sen en liten gosse och nu var det dax för mig att träffa honom, gud så söt han var och sådär himla pytteliten.
Hade med mig tre plagg av "Bäbis" serien, Melissa har alltid gillat f'ärg och dessa gick i turkos och orange så de gick hem, lille Zeb är rätt mörk så kan tro han passar fint i dom.
Gjorde oxå ett litet trähjärta till honom, målade det i vitt/blått och så en söt nallestämpel på och så hans namn. För en gång skulle fick jag ju användning av Z :)
Ja, dagen gick väldans fort och trevligt hade vi!
Jag och Melissa är såna där som kan sitta och bara babbla på i all evighet :P Enda gången vi fick tillsägelser i skolan var typ när vi råkade prata och skratta för mycket haha :)
 
Idag är det åter igen dax för en ny dag på kursen, ser fram emot det lika mycket varje dag. Jösses vad kul vi har där inne och vilken toppengrupp vi är :)
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0