Veteranmarknad

Jag är kvar hos Christian. Slapp den där åskan igår och sussade hemskt gott när Christian sen kom hem inatt :)
Nu jobbar han igen och jag har jobbat på mitt vis, bakat :P
Jag ska följa med Christian till Degerberga imorgon, där är det en stor veteranmarknad så han ska dit och sälja lite och ville ha sällskap. Sånt där är ju alltid kul så ska hänga med och tänkte se om det kanske går att sälja lite kakor och sånt där, så har då bakat till det.
Nu blev jag trötter tycker jag och överväger på om jag skulle slänga mig för att sova en timme, blir ju en himla tidig dag imorgon så skulle kanske inte skada att ta hem lite sömn redan idag då då.
Ja så får det bli!
Ha en bra helg på er och särskilt ni, Linda och Terese som garanterat får en toppenhelg, saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0