Trevlig dag!

Idag åkte jag upp till min underbara tant Anita, tog bussen i förmiddags och var sen där hela dagen lång. Mycket målande blev det! Förhoppningsvis grejjer jag kan sälja på lördag när jag ska på marknad.
Var jätte trevligt som alltid men blev bara så oerhört ledsen för Anitas skull då hon just nu går genom nåt hemskt...Lider så med henne och kan bara undra hur mycket denna fina lilla "tant" ska orka?!
Slänger in lite bilder på dagens alster;

En ask med servettdecoupage.


Blev lite impad av att det t.o.m var riktiga klockor till denna matrialsatsen med tomtar.

Det är de här "Candy girlsén" jag skrivit om på FB.

Liten ängel jag själv ska ha, ett måste till min samling ju :P


Denna ska man ha en talgboll i, ska dock lackas men måste skaffa lite båtlack då den ju ska va ute i ur o skur.


Sen hann jag knappt hem förrens grabbarna Grus kom hit, på en planerad spelkväll. Vi spelade ett nytt kortspel de lärde mig, Trix, superkul var det och jag vann t.o.m!
Sen blev det lite andra spel och såklart mycket skratt, trevligt med andra ord!

Så dagen har verkligen gått undan, ändå har det varit en himla låång dag då jag knappt sovit nåt inatt. Vaknade vid fyra och sen var det stört omöjligt att somna om. De där hemska drömmarna som spökar!
Så nu är det jag som ska ramla i säng!
Natti natti på er och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Terese

Så mysigt med pysseldag, jättefina saker!

Hoppas du mår bra?



Kram

2011-12-01 @ 11:07:54
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0