Spelkväll

Igår var det ingen kul dag alls då jag fick spendera den mesta av den i sängen med migrän. Tog ett migränspray på förmiddagen och visst hjälper det men så blir man ju helt klubbad av dem och en tung känsla sitter kvar i huvudet.
Men igårkväll började det sen iaf rätta till sig bra.

En kompis ringde mig där på kvällen och frågade om jag ville vara med på en spelkväll så jag åkte bort till honom där jag ägnade kvällen åt en massa kul spel, ihop med honom, hans bror och en annan kompis. Kul och fastän grabbarna där vann överlägset i allt var det som sagt trevligt :) Som tur är så är man ju en god förlorare ;P
Spelade en massa olika, bl.a "Cluedo" det har jag aldrig testat förut, det var skoj.
Timmarna flög iväg så var inte hemma förrens vid halv tolv, tiden går fort när man sitter sådär och jag har alltid älskat allt vad sällskapspel heter så trivs med sånt jag :)

Idag tog jag sovmorgon då jag sov ända till kvart över nio, skönt!
Är dock inte alls lika skönt väder då det är hemskt grått och regnigt. Vill ju ha sol och värme!
Men trots det regnar och är allmänt trist ute så är det kanske läge att få av pyjamasen och ta och sparka igång denna dag :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0