Snusat bebis

Åh vad jag myste idag när jag satt med min kompis lilla flicka i famnen och så liten hon var sen då, sådär pytte pytteliten. Hon vägde runt 2500 g när hon föddes (är idag 3 veckor) och bebisarna vi haft i våran familj har aldrig varit sådär små så är inte van vid att ha en liten levande docka i famnen :P
Jag hade utan tvekan kunnat sita där med henne i famnen hela dagen och så satt deras stora tös jämte, hon blev 3 år härmodagen och är en hemskt stolt storasyster. Härligt att se!
Dagen har alltså som väntat varit himla trevlig och vi var inte hemma förrens vid femtiden, timmarna bara flyger iväg som vanligt när vi kommer ihop :)
Ja, var man inte redan innan sugen på ett eget barn så blev man ju helt klart idag, jag vill ju oxå ha en bebis! :P Hehe!
/Cornelia
  


Kommentarer
Postat av: Terese

Åh så mysigt! De är ju så himla små när de väger under 3 kg. Du får skaffa dig en karl så du får en egen liten bebis :-D



Ja din blogg var en av dom som krånglade. Har gjort det i flera dagar. Men tror det är blogg.se som strular, tycker det är mycket krångel med blogg.se nu.



Just för tillfälle är huvudvärken bättre, men istället har jag väldigt ont i kroppen. Axlar, nacke, armar, händer, fingrar, ben, fötter....Tror det beror mycket på det regniga vädret idag.



Hoppas allt är okej med dig!



Kramar

2011-05-27 @ 10:46:15
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0