Lite av varje

Idag är jag helt mörbultad och en riktig segis men trots det kan jag ju inte bara ligga eller sitta utan lär ha nåt att sysselsätta mig med så har blivit lite av varje.
Blev en plåt av min favvokaka, "Kärleksmoms" så gott så! Och sen städade jag skafferiet, har ett sånt helt skåp så finns endel yta som man behöver ta då och då, nackdelen med så stora skåp är att det längst inne på hyllan lätt kan gömma sig saker :P
Kaffebryggaren blev avkalkad, på tiden då den lät som ett gammalt ånglok, används ju flitigt här så :)
Fixat lite med tvätten och åter igen hade fåglarna valt att bajsa just på mina nytvättade kläder....lagom kul OR NOT!

Ja lite av varje har det blivit som sagt och nu för en stund sen fick jag ge med mig och ta en värktabl, gillar inte det alls då det är starka tabl som man blir helt slut av plus att jag ofta drömmer mer mardrömmar när jag tagit av dem men hade så ont så kan inte ens gå riktigt på mitt ben idag.
Får såna dagar ibland och nu är det kanske rätt mycket pga att det är länge sen jag var hos min "häxa" men drar mig för att åka dit då jag ofta blir så himla dålig efteråt, ja plus att det ju kostar en hel del.
Så jag skjuter det hela framför mig ett tag till och hoppas på det bästa helt enkelt :)

Nu känns värken lättare iaf så visst har det helt klart sina fördelar med de där tabletterna men iaf :S
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som att du fick mkt gjort igår :)

Ja visst är de där skafferierna jobbiga, som är som helskåp. Från golv till tak. så har vi med och det är så drygt när grejjer hamnar längst bak..längst in. Jag vill ha ett sånt där man kan dra ut hyllorna! Men men..mkt man vill ha ;)

Men vilken osis du har med tvätten då!! Hoppas du inte tar illa upp nu, det bara dök upp i skallen på mig, men det kanske är HAN som bajsar ovanifrån :P skämt Kram o hoppas du får en fin dag o helg !

2011-05-20 @ 10:57:15
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0