Lista

Ditt mående

Har du gråtit idag? Nix.
* Skrattat idag? Japp.
* Ont nånstans? Ja, överallt typ...Nja inte riktigt utan mest i bara högersidan, ja rygg, nacke, huvud och mage oxå då förstås.

Din familj

* Är dina föräldrar gifta? Japp sen hur många år som helst tillbaka :)
* Syskon och isåfall biologiska? En lillaysster, en storasyster och en storebror och ja, riktiga allihopa.
* Lever dina far/morföräldrar? Nej tyvärr ingen av dem.
* Stor släkt? Beror ju på vad man menar med stor men ja vi är ju en hel del :P

Ditt kärleksliv

* Singel? Japp
* Bi/hetero/homosexuell? Hetro
* Varit förlovad eller gift? Förlovad
* Sambo? Ja det har jag varit
* Strulat med samma kön någon gång? Nix

Senaste

* Sms var från? Min andra äkta hälft H :P
* Telefonsamtal? Mitt ex G
* Mail? Från min fd granne
* Puss? Exet där då :P
* Kram? Min kompis A
* Hångel? Hmm, exet där med då ;)
* Dryck? Vatten med en massa ingefära i, äckligt men nödvändigt då jag tror att jag kanske fått känningar av en urinvägsinfektion.
* Mat? Ett äppel (ja om inte tuggummi räknas då :P)

Din favorit

* Färg? Rosa
* Musik? Har väldigt blandad smak där så blir allt mellan Lasse Stefanz till Celine Dion :)
* Mat? Fisk, allra helst torsk!
* Frukt? Äppel!
* Dryck? Kaffe!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har alltid tyckt att jag har haft en liten släkt jämnfört med andra. Men så fick pappa kontakt med halvsyskon och då helt plötsligt blev släkten mycket större då syskonen var 5 st :-)



Kram

2011-05-06 @ 09:15:48
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0