Fredagen den 13

I onsdags kom G hit och sen följde jag med honom hem för att sova över där då vi skulle iväg relativt tidigt igår.
Vad jag sover annorlunda bara av att han nån jämte mig sådär alltså, betydligt lugnare och skönare sömn och jag har mycket lättare för att somna om igen när jag vaknar av drömmar eller så.
Skönt, dock lär jag ju oxå göra mitt absolut bästa för att få till samma trygghet när jag sover ensam men jag jobbar på det iaf. Det blev ju lite åska och så där på onsdagen så ännu skönare att jag inte sov hemma då för jag har ju blivit rädd för det sen jag blev sådär allmänt rädd och nojjig av mig :S
Jag får också sova mycket bättre nu då UVI går mer och mer tillbaka. Pratade med min dr igår då svaret på odlingen kommit men den visade som de kunnat konstatera här ändå nu då, att det var en rätt rejäl UVI och att jag behövde en kur behandling och mycket dricka, särskilt tranbärsjuice så sörplar för fullt.

Ja som sagt var jag och G iväg igår, var med som sällskap då han skulle köra rätt långt för att hämta lite grejer han och en kompis till honom handlat. Vi fick en trevlig dag :) Men dock en lång sådan vilket märktes igårkväll, var helt slut när jag kom hem.
Så slockande snabbt iaf.

Och det första jag såg idag var ett urgulligt ansikte som var ett enda stort leende, pratar här om min "pluttefis" som sovit här inatt. Han växer för varje gång man ser honom det "lilla" livet. Han gav mig en stor blöt puss och kan dagen egentligen börja bättre än så? :)
Nu är han på dagis så nu är det tomt och tyst här.
Den klassiska otursdagen är det ju oxå idag då, tror ni på sånt?
Jag gör väl egentligen inte, njaa kanske lite, beror på :)
Lite skrockfull är jag nog allt men ändå med lagom mått antar jag :P
Skulle kanske köpa en lott idag för jag är ju inte känd för att ha turen på min sida direkt så kanske jag då har det idag när alla andra förväntas ha otur...hehe!

Blir en lugn hemmadag idag och sen ikväll ska jag till G för att äta lite middag och ha det sådär allmänt trevligt som vi ju faktiskt har ihop :) Blir väl sen till att sova där då vi ska till en loppis imorgon förmiddag (en mysig sån som jag brukar va på när den är, har gjort många fina fynd där) och sen ska vi hem till hans mamma för att äta våfflor
Hoppas ni alla får en fin fredag och en bra helg på er!
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror allt att du o G har nåt ihop igen ;) Mysigt o kul! :)



Ja städa hela huset skulle jag med behöva..men hinner inte med mkt med den här fialottan..o på kvällen är man så trött! Sitter med gamnacke i soffan vid kl 20 :O

Men nu har jag fått hallen dammsugen o en matta dit lagd..blir så jäkla grusit i hallen utan den!



Tror det var åskan som mullrade på håll här nu..usch, jag gillar den inte heller.



Ja visst har Fb blivit ett beroende..illa men sant :P

Men det finns ju trevligt folk;) där med som man lär hålla koll på :)



Kram o trevlig helg!

2011-05-13 @ 11:02:50
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0