Fin helg

I fredags åkte jag då till G, vi grillade och hade det trevligt, som vanligt när vi ses :)
Igår åkte vi sen på den där loppisen som planerat, min kära syster yster och hennes pojkvän var också med och vi tog en rätt lång loppisrunda, var runt på flera ställen. Skoj och alltid lika skönt att komma ut sådär ju :)
Sen var vi hos hans mamma där det bjöds på våfflor, nåt jag varit sugen på ett tag så var gott och trevligt det oxå då :)
Efter det var jag sen med honom hem igen då och han lagade middag till oss...Han lade märke till att jag såg trött ut så fick stränga order om att inte va ute i köket, hehe fint gjort! :) Dock har jag lite småsvårt för sånt där då jag ju gärna bara vill hjälpa till :P
Ja, sen tog vi bara det lugnt och jag blev kvar hos honom tills idag :)

Nu är jag hemma igen och ska ta att storstäda tänkte jag. Regnar ute så passar bra då ju.
Är så himla dammigt bland alla mina saker, vill ju knappt vara inne om dagarna nu men faktum är ju att det trots fint väder blir dammigt inne...haha ;)
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstod du min pik på fejjan? Det handlade inte om städningen :P

Passar ju perfa att städa idag när det regnar, så kan du slappa ute o solstolen sen när solen kommer tbx igen :D

Jag är så yr idag :S Gillar inte !

annars har helgen varit bra, lugn. Vi eldade ris o så igår, skönt o få bort det fr tomten.

Kramar

2011-05-15 @ 14:06:47
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Skönt att du har haft en bra helg. Hittade du något på loppisen?



Hoppas allt är okej med dig.



Kram

2011-05-17 @ 13:11:39
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0