Snurrig

De sista veckorna har mitt blodtryck varit för lågt när jag varit inne på sjukhuset. Lite konstigt då det för det första brukar vara bra (120/70) och för det andra så har medicinerna jag tagit för lunginfl oftast en förhöjande effekt så visst är det allt lite skumt.
Det har legat på typ samma hela tiden, 80/60. Jag har väl inte direkt mått dåligt utav detta men känt av lite yrsel då o då, särskilt när jag rest mig upp och sådär.
Men idag märker jag då av det för hela världen har en stor tendens till att snurra och då rätt rejält ibland. Jag fick alltså sätta mig ner i sängen igen imorse för så snurrade det när jag reste mig upp. Otäckt!

Jag skulle idag ägnat dagen tillsammans med min kompis H, vi skulle scrappa lite och så men orkar bara inte så valde att stanna hemma istället. Min mage bråkar också idag, har haft ondare nu hela dagen men är väl det gamla magsåret som spökar där skulle jag tro.

Så idag är jag allmänt seg och ja, gnällig som ni hör...;P
Nu får jag väl gå och fixa lite lunch eller nåt.
/Co
rnelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0