Sakta men säkert

Mitt mående fortsätter att gå på rätt håll, tror den här rejäla Antibiotikakuren var precis vad som behövdes för denna gången har det ju trots allt gått relativt fort.
Jag fick även igår ta en sån där Adrenalinspruta, ser verkligen ut som en knarkare nu då jag bara har en massa blåmärken överallt. Och sen lite skakningar på det, haha :P
Inatt låg jag i min sköna säng och faktiskt kunde jag ligga ner det mesta av natten och ändå få luft, skönt! Somnade fort men vaknade sen inatt och kunde bara inte somna om så låg och läste ett par timmar ist, har ju blåst som tusan hela natten och det gillar jag inte då det blir såna otäcka ljud i gamla hus, såna där riktigt spöklika förstår ni, hihi ja jag sa ju att jag numera är en riktig nojja hela jag ;)
Ändå ligger jag med mina hörlurar i öronen under natten, trots detta hör jag då en massa och lite till, störigt.
Men sen sov jag iaf till nästan sex imorse så jag ska väl inte gnälla alltför mycket :)
Mer än 4-5 timmars sömn här hemma är bra för mig, fastän jag utan tvekan hade behövt det tredubbla just nu.

Jaha vad händer då idag? Jag ska iaf till vårdcentralen och få lite mediciner, som jag sen förhoppningsvis står mig på i helgen sen :)
Sen vet jag inte riktigt utan tar bara dagen som den kommer tänkte jag.
Ha nu en bra fredag på er allihopa :)
/Cornelia







Kommentarer
Postat av: Linda

Så skönt att det verkar ge med sig fortare denna gången! Å att du kan ligga i din säng o sova nu också, o att kunna andas!

Hoppas du får en bra fredag. Kram

2011-02-04 @ 14:04:30
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0