Fastande

Idag ska jag åka till sjukhuset för att ta prover och så kolla upp mitt bltr.
Pga proverna lär jag vara fastande vilket innebär att jag varken får dricka kaffe eller äta mitt äppel, inget bra alls :S Såklart är jag mer sugen på detta än nånsin, just bara för jag inte får. Visst är det så att när man bara inte kan eller får så blir man grymt sugen på det, typiskt!
Min dr ringde igår ang proverna som togs i fredags, de var inget bra alls så därför vill dem ta om dem idag då då, får hoppas på bättre resultat idag! Jag är också fortfarande hemskt yr emellanåt så måste kolla mitt blodtryck vilket jag tror är lågt ännu.
Men yrseln och huvudvärken kan ju även bero på de där dåliga proverna sa läkaren, jaja får se vad det blir av det hela idag.
Jag vet iaf så pass mycket att jag idag verkligen hade behövt en stor mugg kaffe för jisses vilken huvudvärk jag vaknade med.
Hmm den som väntar på nåt gott...haha ;P
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick det för dig gumman?

Mitt bltr skötte sig inte :( fattar inte detta alltså!! :´( Men läkaren frågade om jag ville stanna eller åka hem..haha dum fråga till mig! HEM såklart! Men Måste komma in på måndag igen o visar det lika så blir jag inlagd igen :( Hur segt kan ett tryck vara!?? Kram

2011-02-18 @ 15:44:50
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0