Underbara påsk

Har varit dålig med att uppdatera här men ska nu iaf passa på att slänga in några rader tänkte jag :)

I torsdags kom då min storasyster med sambo och lille J (som för övrigt är allt annat än liten nu) de ska nu vara här hos oss till tisdag och vad jag njuter av att ha dem här.
Så påskhelgen är och har varit super duper fin!

I fredags hade vi påskmat här och så var påskharen här för att lämna ägg vi skulle hitta, J var lite orolig över hurvida påskharen skulle hitta hit eller ej men såklart gjorde han det så vi fick alla massvis med gottis :P
Så vi myste hela långa fredag , på dagen där var vi först på loppis och gick sen och strosade vid ett fint turistmål vi har här i närheten :)
Är vid en stor fin å och eftersom vädret varit och är på vår sida nu så var det jätteskönt att gå där:)
Bilder därifrån:




Och igår var vi ett helt gäng och grillade på en superfin plats vi också har i närheten, blev våra kusiner och lite flera. Var totalt 16 vuxna och så ett gäng ungar på det, härligt!
Och så blev det sällskapspel här hela kvällen sen, jag älskar sånt jag :)
Detta är ett fint naturreservat som ligger ett X antal m över havet så man har en hemskt fin utsikt där uppe.



Ja så helgen rullar på och jag stortrivs som sagt nu med alla jag har runt mig.
Lille J är bara helt underbar, min lilla pussgurka <3 Jag bävar redan för när de ska åka hem...Jobbigt att ha dem sådär långt ifrån en men är ju bara till att gilla läget och passa på att njuta nu när de är här.

Just nu är de väg på annat håll så gissa att det är på tok för tyst här nu, hehe :P
Nu ska jag gå och diska tänkte jag.
Ha en fortsatt fin söndag och påskdag på er :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0