Slut som artist

Igår hade jag en trevlig heldag hos min "tant" A, vi tog upp vårt målande igen, var ju evigheter sen sist så det var så skoj så :) Dock blev jag faktiskt lite orolig över henne då jag tycker hon tacklat av bra på kort tid...Hon betyder enormt mycket för mig så inget kul att se men det är go krut i henne så hon kämpar på med allt hon dras med.

Kom sen hem igårkväll och åt en middag som jag inte smakat förr, en sorts kålgryta. Vitkål, massa färska tomater och så köttfärs i, det var godare än vad jag trodde för jag är inte alls glad i tillagad kål sådär i mat (jag äter varken kålpdding eller kåldolmar) men gav alltså detta en chans och visst var det gott. Dock tyckte inte min mage alls om detta...Fick superont och blev hemskt illamående och kräktes till slut också och då var det ju som vanligt helt kört för mig så min kväll blev tuff.
Antagligen var kålen för kraftig och kanske framförallt just för min maghistoria med gallan. När man har opererats för det kan man rätt lätt bli känslig för endel mat och det måste ju varit kålen här då.

Efter ett tag kunde jag iaf somna från det onda och sov sen hyfsat fram till tidigt imorse men är ändå helt slutkörd och seg idag.
Det tar hårt på mig när jag kräks just för mina nervsmärtor, så det sitter i endel även idag alltså men iaf. Känns annars helt okej igen.

Nu ska jag snart åka till mitt andra hem och min fina H, ska va där till imorgon då vi ska ha en heldag imorgon med att scrappa och bara hänga :)
Och ikväll oxå för den delen då :P
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0