Tema, dag 03; mina föräldrar

Mina föräldrar heter Olof och Lena Larsson, de är gifta sen 33 år. Träffades alltså i sin ungdom och har sedan dess hängt ihop, imponerande tycker jag :)
Ja, vet egentligen inte vad jag ska skriva om dem men kan ju alltid dra lite kort fakta om dem antar jag.
Pappa är en lugn, social, snäll, pratglad person som tar det mesta med ro, (jag är himla lik honom säger dem).
Mamma är då en som lite lättare jagar upp sig, men inte överdrivet mycket :)
Hon är en riktig hönsmamma och är jämt mån om allt och alla. Är himla omtänksam, snäll, trevlig och bra på alla sätt och vis.
Jag har verkligen världens bästa föräldrar vet ni :)

Nöjer nog mig med detta, blev inte så mycket men vet uinte riktigt vad jag ska skriva. Iaf får ni ju här lite stora drag om hur dem är.
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0