Äntligen är jag i mål

Idag var jag för sista gången på det sk Rehab centret, äntligen för det där blev då en pärs för mig ska jag då säga.
Idag var jag hos deras läkare, han skulle ha hela min berättelse och så undersökte han mig.
Fick väl egentligen inte reda på nåt jag inte redan visste, det gamla vanliga typ haha.
Han ville dock att jag skulle höra av mig till min ortoped igen ang knät för den där vinkeln är oroväckande, det är ju så snett så att det slår i det andra benet på mig :S
Nu ska de fyra jag träffat där göra en gemensam bedömning som de sen skickar till FK och därefter fattar de ett beslut på hurvida jag är berättigad till fortsatt ersättning, så bara att hoppas på det bästa nu.
 
Nu är jag totalt slut och helt mör i kroppen. Allt det där kännandet och klämmandet var inget skönt, mina ben värker som bara den.
Tack till alla er som ställt upp och kört mig under den här tiden, hade aldrig orkat med det annars.
 
Nu blir det soffläge nästa, märks att jag inte hunnit sova något idag för jösses vad trött jag är nu.
Läkaren tyckte jag var himla blek och alldeles grågul under ögonen. Så mycket järn jag nu får i mig vore det konstigt om inte mina prover höjs. Det gula beror väl på mina dåliga levervärden skulle jag tro.
 
Avslutade en tuff em med tvättäkta bebisgos med lilla Olivia. Helen och Manne var snälla som hämtade mig så sen åt vi middag här hemma, deras lilla tös växer så det knakar! :)

Ha en fortsatt bra helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0