Kalkonmiddag

Igår var jag och mina föräldrar på kalkonmiddag, hos Carola.
Lena, hennes mamma, fyllde år igår och Carola har hört goda rykten om just mammas kalkonmiddag så hon frågade mig för några v sen om vi tillsammans skulle fixa det hemma hos henne, en överaskning till Lena. Hon har ju svårt för att fixa allt själv och kalkon har hon aldrig stekt så ville ha hjälp.
Såklart var vi på den idén :)
Dock fick Carola avslöja det hela för Lena då hon började prata om nåt annat att göra som igår. Så dem visste om det men vi fick det lika trevligt för det.
Det är jätteskönt att vi nu bor så pass nära varandra.
Carola bor sen i Karlshamn så inte så långt dit heller. Det är verkligen en underbar människa, trots alla sina problem är hon jämt strålande glad och pratglad är hon, ja hon är verkligen det bästa utav Lena och Rolf :)
Middagen blev hemskt uppskattad, utav oss allihopa och det blev en jättetrevlig helkväll hos Carola.
När jag väl blir bra i mitt knä igen ska jag ta tåget till Carola så vi tillsammans kan göra sta´n lite. Karlshamn har aldrig varit en favvo hos mig men nu är det ju den närmaste så får jobba på det :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0