Bloggtorka

Jag är rätt dålig på att uppdatera här nuförtiden.
Det har varit rätt mycket och är fortfarande. Känns som allt kommer ikapp mig nu för känner mig inget pigg alls.
Min mage bråkar som bara den, så pass så jag tom nästan slutat med kaffet. Kan dock inte känna att jag får mer ont av en mugg eller så, dricker iaf en på morgon för får jag inte i mig kaffet så blir jag liksom inte människa alls.
Vet ju dock att man ska va lite försiktig med kaffet så får ta en period nu.
Det är mycket strul med FK och annat och detta sätter såklart sina spår.
Värken är urhemsk och jag orkar knappt va uppe en hel dag.
Knät blir iaf bättre men får fortfarande gå med kryckor utomhus, det funkar hyfsat bra att gå på det men så kan det bara kugga över med jämna mellanrum och har jag då ingen vägg eller nåt att ta tag i så kan jag ju ramla, därav kryckorna ute. Väntar fortfarande på att få komma till sjukhuset och få ett knäskydd, tror det kan hjälpa upp det endel. Och min sjukgymnast är inne på samma linje. 
Ja, bara att kämpa på med allt!
Har just sovit över en timme och låg alltså och frös, under ett duntäcke, fullt påklädd med bl.a en stickad tjock tröja och 24 grader i rummet...Inte klokt egentligen, är iskall om mina händer nu så skulle kanske gå och diska eller nåt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0