Verkar gå bra

Efter att ha pratat med min dr började jag att ta Tradolanen igen, det kliar endel men det har det alltid gjort de första dygnen på mig, vet inte varför? Men jag får inga utslag så det verkar funka, får dock fortfarande ta allergitabletter, Men bara andra dagen jag tar Tradolanen. Värken känns genast bättre men blir supertrött av dem, håller ju fortfarande på att öka upp Neurontinen också så blir rätt mycket tabl nu. Men jag går bättre, sover bättre, så fördelarna är ändå flera.
 
Jag har annars haft en bra helg, mest tagit det lugnt och bara varit hemma faktiskt. Bortsett från en liten loppisrunda, besök hos min "tantkompis" Judith som jag hjälper genom att köpa DS böcker.
Haft lite kompisar på besök och sådär. Och avslutade helgen med att få besök av min fina Melwin som sov hos mig inatt. Ett bra avslut på en bra helg :)
Han kom hit med en nyklippt frissa och alla hans fina lockar var borta, jättefint men det sista "bebisaktiga" försvann liksom och plötsligt blev han en stor gosse. Han är så mysig denna unge så lika härligt som alltid att få ha honom hos mig <3
 
Idag var det dax för nya tag på kursen, haft en väldigt bra dag där. Idag gjorde vi medicinsk yoga, jag fick dubbel massage, vi brukar massera varann två och två men snälla Marcus gav bort sin och tog på mig två ggr ist. Skönt! Min nacke älskar ju allt sånt där :)
Vi gick en lång skön runda i alla höstfärger och lite annat skoj :)
 
Nu blir det en slappekväll i soffan!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så skönt att medicinerna verkar hjäpa, hoppas tröttheten går över snart bara. Du verkar trivas så bra på kursen! Kul! Vad ska du göra sen?
Haha äppelpajen glömdes bort :)) jag gjorde det till besöket idag ;) haha
Ja etik å människovärde är väligt intressant när man börjar tänka på det :)
Nä inte hennes egna naglar, lös som jag satte på.

2012-10-31 @ 21:04:53
URL: http://Vimsmajan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0