Studiebesök

Idag var det dax för studiebesök med kursen, till IKEA i Älmhult.
Först var vi på IKEAs museeum, intresant att få reda på mer bakom detta jätteföretag och hur det bildades och så. Fick se den allra första möbeln, katalogen osv. Kul!
Sen åt vi lunch på värdshuset som låg vägg i vägg med det, gott.
Och sen var det då dax för varuhuset, det ligger mitt emot det andra så bara att traska dit.
Länge sen jag var där nu, sist var det ju i Valbo.
Dock var det lite taskig tajming här nu för de ska stänga detta och öppna ett nytt nästa vecka, därför var det väldigt utplockat.
Men såklart kom jag hem med endel småsaker, ljus är ett måste ju :)
Det var en himla trevlig dag men lång sådan, vilket känns nu. Svårt för att gå då benet verkligen bråkar och trötter är jag då. Men nöjd med dagen, alltid lika trevligt att göra lite annat utanför skolan :)
 
Imorgon är det dax för Socialt företagande och fredag likaså.
Plus att jag imorgon ska tillbaka till skolan på kvällen. en släkting till mig är där från imorgon till fredag, en kurs som hålls där och så ville hon passa på att ses. Ska bli trevligt! :)
 
Min sömn är verkligen jobbig nu så hoppas då på en bra natt inatt, behöver det jättemycket nu känner jag för är helt borta när klockan ringer på morgonen, om jag ens sover då.
Jag pratade med min dr igår och jags ka testa mina gamla värktabl igen, kan mycket väl va som jag tänkt, att det blev för mycket för kroppen så får göra ett nytt försök. Vill dock helst vänta in i det sista för av dem blir jag ju också trött.
Sen har jag börjat med vätskedrivande igen, så gör inget annat än kissar, jag som redan gjorde det då jag dricker mycket och då allt kaffe bara rinner genom :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0