Alltid lika kul

Igår var det studiedag för oss så jag passade på att ha mycket "måbratid" genom att umgås med fina människor, människor jag inte träffar jätteofta.
Jag åkte till Melissa och hennes lille gosse Zeb, jag missade ju tyvärr hans namngivningsfest nu för två veckor sen då jag var sjuk då.
Åkte dit igår för att träffa dem och lämna presenterna. Och som vanligt hade vi hemskt trevligt, vi slår ihjäl flera timmar på noll och ingenting :) Massa prat, fika, bäbisgos i massor och en skön promenix, sen hade hela dagen gått. Lille Zeb hade vuxit mycket sen sist och höll sig till skrattet hela tiden, precis som vi båda :) Han hade heller inte fått samma present på namngivningen, finns ju alltid en risk för det.
Jag köpte två söta nalleaskar, en till första tanden och en till första hårlocken. 
 
Efter det åkte jag sen vidare och då för att gå på kalas, min kusin Frida blev igår 22 år och det firades med tårta, kakor och trevligt umgänge. Jättetrevligt och så skönt att se hur bra hon och hennes kille har det i sitt egna hem.
Länge sen jag träffade dem och likaså mina andra släktingar som då var där.
Timmarna gick lika snabbt där och när jag väl kom hem var klockan tio så rätt slut som artist då.
Men då det som sagt var en givande dag står man lätt ut med att den blev lång. :)
 
Trodde att jag sen vid elva, när jag lade mig skulle somna direkt men icke. Halv två var hon när jag kollade sista gången och jag har drömt hela natten känns det som. Vaknade av att jag skrek vid sex, mardrömmarna är ett stort problem emellanåt. Och när man sen vaknar sådär är det rätt omöjligt att somna om så inte mycket sömn för min del heller.
Kommer nog krävas lite kaffe idag!
 
Vi har hemstudier så vi ska träffas hemma hos Terése, socialt företagande är det ju som gäller torsdag och fredag så vi är då en liten grupp som samarbetar :)
Men vi sparkar inte igång förrens kl elva idag, skönt för då hinner jag kanske bli lite mera människa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Verkar som det var en superdag! Härligt att träffa folk som man inte träffar så ofta.

Hoppas du har haft en fin dag!

Kram

2012-10-11 @ 17:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0