Trötter

Sen vi ökade upp tiden på kursen har det blivit jobbigare, så klart. Det blir långa dagar och fastän att det då är givande tar det mycket på krafterna. Jag hade ju redan innan rätt långa dagar med tanke på restiderna jag har.
Det svider i mig att jag inte orkar så mycket som jag vill. Men får glad över att jag faktiskt ändå orkat vara med hyfsat mycket, i sin helhet.
Idag är jag dock hemma för jag är verkligen trött. Medicinerna jag äter nu gör sitt till och så har dagarna på kursen denna veckan varit rätt intensiva.
Jag hade Melwin inatt och när jag hade vinkat av honom imorse kröp jag ner under täcket. Sov i över tre timmar!?
Ja, jag var nog i stort behov att få mera sömn.
Pluttefisen vaknade redan halv sex imorse och då med; "Har du sovit gott Malin", "nu är det nog dag", "klockan är halv tio"...Ja, munnen går i ett och kan man annat än le fastän man då är jättetrött :)
Vi låg kvar och myste lite och sen fortsatte vi vid teven, "Dora" är en av hans favoriter  så vi satt under en filt, han, jag och grisen. Ja, han har fått dille på en av mina grisar, den tjockaste jag har i samlingen. En mjukisvariant som är knallrosa, han är helt inne på rosa nu så :P Kan han ha blivit "smittad" av mig tro? Haha! Många som är inne på den linjen iaf ;)
Denna ska ligga emellan oss när vi sover, han ska sen stoppas om i min säng när Melwin åker, där ska grisen ligga till nästa gång han sen kommer till mig. Härliga unge <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysig din lilla Melwin är :)
Förstår att du blir trött med längre dar, jag vet själv hur slut jag är på onsdagskvällar då jag varit i skolan, å då e det bara 1gång i veckan. Jag är påväg till plastiken nu, vet inte om de skär eller tar bort med laser. Vi får snart svaret ;) kramar

2012-11-08 @ 17:16:40
URL: http://Vimsmajan.blogg.se
Postat av: Linda

Jo det blev privat. Började med vc här men de ville inte ta bort födelsemärket då det satt i ansiktet-remiss till karolinska som sa säkert att den inte va farlig. Men då tog inte de bort den bara därför så då skickades en remiss till, till detta ställe. Som va privat o tog 350 spänn trots remiss o 5 minuters behandling o 10 mil enkel resa :O Men nu e det gjort ;)

2012-11-09 @ 12:14:49
URL: http://Vimsmajan.blogg.se
Postat av: Linda

Hon skrapade typ bort pricken först o sen brände hon bort den.
Jag vet inte hur det ser ut, har e plåsterlapp över.
Jag tycker du ska ta bort pricken, inte bra om de börjar klia , det gjorde ju min med. Kram

2012-11-09 @ 20:35:07
URL: http://Vimsmajan.blogg.se
Postat av: Terese

Förstår om du är tröttare nu, inte konstigt. Men ta det lugnt så det inte blir bakslag!

Vad kul med undersköterskeutbildning, det skulle du passa perfekt att jobba som. Kanske med barn? :-) Hoppas det blir så sedan.

Vad söt han verkar vara Melwin, Dora är en stor favorit här hemma också. Till och med nioåringen gillar det än :-D Den där grisen var ju bara för go, förstår om han gillar den!

Kram

2012-11-10 @ 12:08:34
URL: http://teresedenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0