Jättetrevligt!

Ja, som sagt var det dax för en utekväll i fredags.
Vi fick verkligen en toppenkväll, vi samlades kl fem på Altona. Det kom sju av tio så hyfsad bra uppslutning, de andra fick förhinder och endel av de andra från kursen lämnade besked om att de inte kunna komma redan innan.
Det var Atfer Work mellan kl fyra och åtta, en cider/öl för bara 35 kr, ja man kunde t.o.m med få en meny för samma pris. Dock var det så pass små menyer att t.o.m jag orkade äta upp allt, vilket innebar att många av de andra fick ta två ;)
Det var rätt mycket folk där så bra drag och trevligt över lag, vi satt alla vid ett reserverat långbord och hade det superduper trevligt :)
Utöver mina fina kursvänner träffade jag endel andra jag kände och så fick jag träffa nya härliga människor. Då jag ju är en social prick njuter jag av sånt här :)
Efter många timmar där och ett antal cider senare åkte vi hem till Terése, alla från vår grupp hängde med dit för efterfest. Vi fick det lika trevligt där, det är verkligen ett bra gäng och vi har blivit himla tajta efter vårt halvår tillsammans. Jag kommer sakna dessa fina och det kommer kännas lite skumt imorgon när jag inte ska ge mig iväg.
 
Ja, en riktig helkväll var verkligen kul och jag landade inte i säng förrens vid halv tre-tre nånting.
Efter några timmar vaknade jag sen och inte var jag bakis inte, är lite konstigt på mig det där. Jag drack rätt mycket, blandade hej vilt och hade varit igång hela dagen lång, började dricka redan vid fem och ändå var jag inte det minsta bakis igår. Jag brukar vakna med en rätt rejäl huvidvärk men inte igår, då när det liksom annars fanns skäl för det :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0