Drömavbrott

Jag drömde härligt inatt, de nätterna är rätt få känns det som så det gillas.
Men så ringde larmet och då skulle jag just göra ett viktigt val, så kom av mig och minns inte alls vad det hela handlade om. Retsamt men så länge det är en bra känsla om det gör det såklart inte så mycket :)
Men ibland vill man ju bara komma ihåg för att det nånstans finns lite i ens undermedvetna, är ni med på hur jag menar?
Därför har jag svårt för att bara släppa det, kanske det klanar under dagen :)
 
Dax för näst sista veckan på kursen, kan inte fatta vart alla de här veckorna tagit vägen. Kan känna seperationsångest för det är så hälriga människor i vår grupp, visst lär jag absolut hålla kontakten med flera stycken men det blir ju ändå inte samma grej.
Ja, jag kommer sakna hela den där biten helt klart!
 
Ha en bra måndag för det ska jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0