Vart tog sommaren vägen!?

Dax för ännu en dag på Valjeviken,  ja det har ju bara blivit två denna veckan. Var riktigt kul att komma tillbaka igår! :)
Jag sitter och klurar på vad man ska ha på sig idag, vädret är ju så trist och nu hade jag vant mig vid sommarkläder...Gick i tre fjärdedelsbyxor igår och frös som tusan så får väl bli långbyxor idag. Grått och trist är det! :S
Idag skulle det bli nån överaskning på kursen, de som var där i tisdags vet vad men inte vi andra, var många borta då så inte bara jag som inte har nån aning. Spännande!

Sen blir det tacos med Christian, Helen och Manne ikväll. Alltid trevligt!

Förresten fick jag igår höra att en av ledarna kände en som också blivit hemskt dålig av en sån där "Torrboll" och då var hon varken allergisk eller astmatisk sen tidigare så inte så konstigt jag blev så dålig då kanske.
Men jag är fortfarande förundrad alltså!

Nähä, dax att ta sig en dusch för sen bär det iväg.
Ha en bra helg på er!


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja verkligen trist väder, vart tog sommaren vägen liksom? Känns mer som hösten.

Vad var det för överraskning på kursen då? :-)



Ja du, varför Filippa vill ha tandställning är en gåta. Har ingen aning, hon vill bara ha det. Förra året när vi var till tandläkaren blev hon så ledsen och sur på samma gång för att hon inte behövde någon...tokiga unge!



Vårt efternamn är tyskt från början. Att vi sjöng på Italienska var bara för att Filippa har lärt sig det i skolan :-)



Hoppas du har haft en bra helg!



Kram

2012-06-03 @ 09:23:21
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0