Snart så!

I detta nu så är Martina med familj på väg hem till oss så lagom till morgonkaffet är dem här, längtar så!
De var ju här i påskas så inte super länge sen vi sågs men alltför länge iaf, kan tro lille Colin blivit stor. Inte alls samma sak att kolla foton och sånt ju så nu ska jag spendera mycket tid med att gossa bebis :)
Och Jack är inte något dagisbarn längre då han i veckan hade avslutning där, stora gossen det!
Han ringde mig i veckan och talade om hur han längtade hit, han är ju så underbar min pussgurka!
Ja, som ni förstår så ska jag bara nu njuta av att ha dem allihopa hemma :)
Dem blir här över midsommar och den 24 åker jag sen med dom hem, kul och skönt det ska bli med lite semester.


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att du längtar gumman :)

Vi åker upp till Sandviken över midsommar, men har nog åkt hem då du kommer upp..men vi ses ju den 5e juli :) Kul!! Kramar

2012-06-15 @ 21:33:39
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0