Strul

Blogg.se strular ännu så det går fortfarande inte att ladda upp några bilder. Förstår inte varför?!
Ni får vänta lite till som jag.
 
Idag har jag hängt det mesta av dagen med bästaste Helen :) Länge sen vi sågs nu ju!
Vi har strosat lite på sta´n, fikade där inne och åkte sen hem till dem för att äta lunch och så scrappa lite efter det.
Vi var dock rätt sega men lite vettigt blev det gjort iaf och desto mer pratande :P
Jätte trevligt som alltid!
 
Sen åkte jag hem och då för att träffa mina underbara släktingar som var här på middag, alltid lika trevligt att träffa dem oxå och det var ju också ett tag sen sist nu så skoj.
 
Ja och nu håller jag kväller. Jag är så fruktansvärt trött av mig, pratade med VC igår ang min järnbrist och jag ska skippa järntabletterna helt (min mage gillade dem inte denna gång heller) och överdosera den där himmelskt (OR NOT) Blutsaften, sen ska jag ringa min dr på måndag då han kommer tillbaka från semestern då. Lutar ju åt såna där järninjektioner igen, kanske lika bra så jag piggnar till.
 
Jag kan också säga att jag är hemskt glad för att jag inte åkte X 2000 hem i söndags för bara av det vanliga tåget fick jag hemskt ont i mitt dåliga öra, det var en hel del tunnlar och ett tag trodde jag mitt öra skulle ramla av. Det har sen blivit sämre och börjar svullna endel...Jag är måttligt road av det där örat :S
Man kan ju bara undra när det ska bli bra, jag kan fortfarande inte prata i telefon med det örat så bra är det då inte. Jag undrar också om järnbristen beror på Borrelian? Ja, skumt är det iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0