Det rullar på

Jag har varit lite seg med att uppdatera här men det hela rullar på hos mig.
Helgen var kanon och hellyckad då jag var på festival i lördagskväll, vi var ett glatt och bra gäng som bara festade loss och hade allmänt skoj. Länge sen jag drack så trevligt och lite full blev jag visst haha :P
Man får ju passa på när det händer nåt här i trakterna och jag träffade mina goa kusiner som jag inte gör alltför ofta. Förfesten var bättre och längre än tiden ute på festivalen, ett tecken på hur kul vi hade allihopa :)
 
Som tur är blir jag iaf inte bakis och igår vaknade jag faktiskt med lättare huvud än vanligt, ja konstigt egentligen för drack rätt mycket men jag är inte som andra eller nåt haha. :P
Huvudvärk är nåt jag dras mycket med annars nu ju, järnbristen som spökar.
 
Tandvärken dras jag också med ännu, rejält ont i örat också ännu men det går iaf på rätt håll.
Och idag fick jag tid på vc för en järninjektion så på torsdag ska jag in där. Får inte denna gång samma som sist utan nåt kraftfullare som förhoppningsvis hjälper snabbt och lätt. Så sen ska jag väl bli piggare för trötter är jag och orkar inte så mycket som jag vill och brukar göra.
Har nyss sovit en timme nu, slumrat i solen och njutit av värmen.
Nu ska jag återgå till den, ja solen alltså :)

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad skoj med lite festligheter, bli lite full ibland kan ju vara trevligt det också...hihi :-) Provade du på nåt vin då?

Hoppas järnbristen blir bättre efter injektionen!

Kramisar

2012-07-23 @ 21:59:36
URL: http://teresedenrara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0