Dax igen!

Idag var det kursstart så åter igen dax för allvaret och lite rutiner. Riktigt skönt och jag har faktiskt längtat då jag saknat alla goa människor jag går där inne med.
Vi är verkligen en kanongrupp och vi skrattar så vi blir alldeles tårögda, härligt :)
Det var rätt segt imorse när klockan ringde, jag är ju fortfarande sådär rysligt trött så jag inte ens orkar va uppe en hel dag men jag gick upp och bet i det sura äpplet :P
När jag sen kom in och fick träffa alla igen försvann nästan den där tröttheten eller jag glömde iaf av den.
Mycket bubbel där inne idag som en av ledarna sade, ja märks ju att det varit sommarlov precis som man märker på skolungarna haha.
Nu är det då 17 veckor kvar och om si sådär 4 är det dax för praktik, jag klurar vidare på vart jag vill och kan vara.
När jag sen kom hem, pga bussen jag lär vänta på är jag inte hemma förrens vid halv fyra var jag totalt slut. Somnade, såklart och sov en timme.
Var rädd för att vi skulle börja gå till fyra om dagarna nu direkt men det dröjer ett par veckor till, skönt för hur jag skulle orkat annars vet jag inte.
Tycker det där järnet jag fick i torsdags borde verkat rejält nu? Fast de sa visserligen att det skulle ta lite tid då mina prover var så dåliga så får kanske ha lite tålamod till. Men är trött på att va så trött!
Men trots det är jag så glad över att va tillbaka i skolan igen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0